Welcome Anonymous !

Board index Muziek Overigens...

Overigens...

Aankopen mei

Re: Aankopen mei

Postby arjan post » 22 May 2012 12:30

Zie je wel...een vergeten. Nels Andrews. Vond ik de eerste luisterbeurt al mooi maar klonk minder urgent dan zijn eerste en dus laten liggen. Nu toch maar aangeschaft. Mijn aankoopnorm is deze geweldige muziekmaand toch al overschreden. gelijk maar even een live album van LW3 erbij gedaan.
arjan post

Postby hans » 22 May 2012 14:00

Ik had al het idee dat je iets te gemakkelijk aan Scrimshaw voorbij ging Arjan. Wat mij betreft zijn meest complete album tot nu toe.
hans

Postby arjan post » 23 May 2012 01:04

Ik ben mijn mening aangaande Scrimshaw al aan het bijstellen Hans. Ik heb hem besteld en is vandaag al verstuurt dus morgen of overmorgen in huis is de verwachting.
arjan post

Postby arjan post » 26 May 2012 17:07

Vandaag dan de nieuwe Bonamassa gekocht samen met de nieuwe John Mayer en Shadow Road Shining van Ciara Sidine. Echt zelden zo'n zes weken met topplaatjes meegemaakt geloof ik. Ze vechten allemaal om voorrang.

Nog in bestelling;

Neil Young
Kreg Viesselman
Eric Bibb
Lindsay Fuller
Patsy Matheson
Miranda Sykes
Bob Carpenter
Michael de Jong
Loudon Wainwright
Kyle Carey
arjan post

Postby SMP » 26 May 2012 23:42

Ja ...Miranda Sykes klinkt lekker! http://mirandasykesrexpreston.bandcamp.com/

Michael de Jong's muziek raakte me in het verleden nooit. Heb ik naast me neergelegd!
Neil Young heb ik in principe ook een punt achter gezet. Ben benieuwd hoe Viesselman voor de dag komt, ben enigszins bang dat de plaat tegenvalt. Wat ik tot dusverre heb gehoord van zijn nieuwe plaat vond ik niet reuze spannend. Ik wacht 't rustig af!
SMP

Postby marco » 27 May 2012 00:05

Joe Bonamassa beluisterd en dat kan mij niet bekoren. Speelt mij iets te netjes.
Check liever Gary clark jr.

Kreg Viesselman vond zijn vorige cd meer dan ok.
Neil Young ga ik wel even luisteren.

Zelf kijk ik uit naar Chris Robinson Brotherhood, The Mynabirds, Bobby Womack, Tallest mand on earth en The Welcome Wagon.
marco

Postby arjan post » 31 May 2012 00:48

Een van de laatste post van deze thread, aangezien het vandaag de laatste dag van de maand is. Vandaag het album van Bob Carpenter - Silent Passage binnen gekregen. Prachtige tip Rein, waarvoor dank( bestelling via catshop.com toch nog gelukt). Mijn vrouw verklaarde jou, en mij ook overigens, lachend maar ook hoofdschuddend voor gek. Ze vroeg zich de hele dag af wat er toch in dat pakketje uit Korea zou zitten. Ze verbaasd zich na bijna veertien jaar nog steeds wel eens over mijn niet aflatende fascinatie voor muziek, of beter gezegd mijn koopgedrag. Dat wij als muziekidioten veel kopen en zich interesseren in een kleinere niche in de muziekindustrie kan ze nog wel snappen. Ook dat we wel eens terugvallen op grotere namen uit vervlogen jaren. Dat we, of beter gezegd jij en anderen in navolging, ook nog op zoek gaan naar obscure singer songwriters uit de jaren zeventig en daarvoor bestellingen doen in Korea, gaat haar voorstellingsvermogen te boven. Ik vind het echter geweldig. Ik hoop dat je daar op zijn tijd mee door gaat.
arjan post

Postby SMP » 31 May 2012 05:05

Over de afgelopen jaren ben ik nog nooit teleurgesteld geweest over zendingen verkregen uit Japan of Korea, hun fatsoensnormen liggen wat mij betreft op een aanzienlijk hoger peil. Wil je besodemieterd worden dan hoef je niet zo ver. Mocht je ooit in de gelegenheid komen Japan te bezoeken dan zul je de vriendelijkheid van de individu aldaar onderkennen. (Ook leuk voor je vrouw!)

Hun kwaliteitsnorm is daaraan gekoppeld. Vroeger gold dat altijd al voor vinyl persingen. Japanners zijn misschien ook wel geinteresseerd in collector's value, want obscure originele persingen van Amerikaanse artiesten vind je niet zelden daar.
SMP

Postby arjan post » 31 May 2012 07:44

Ja klopt Rein. De zaken die je aangeeft gelden volgens mij voor heel azie. IN elk genre dat ik heb doorlopen zijn ze daar een beetje "gek". Ik weet dat er europese/amerikaanse artiesten zijn die hier ver 'over the hill' zijn en daar nog goed verkopen en in stadions kunnen spelen. Dat geld ook voor bands die uit elkaar zijn of bezig zijn met een come-back. Aldaar nooit weg geweest.
arjan post

Previous

Return to Overigens...

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest