by arjan post » 31 May 2012 00:48
Een van de laatste post van deze thread, aangezien het vandaag de laatste dag van de maand is. Vandaag het album van Bob Carpenter - Silent Passage binnen gekregen. Prachtige tip Rein, waarvoor dank( bestelling via catshop.com toch nog gelukt). Mijn vrouw verklaarde jou, en mij ook overigens, lachend maar ook hoofdschuddend voor gek. Ze vroeg zich de hele dag af wat er toch in dat pakketje uit Korea zou zitten. Ze verbaasd zich na bijna veertien jaar nog steeds wel eens over mijn niet aflatende fascinatie voor muziek, of beter gezegd mijn koopgedrag. Dat wij als muziekidioten veel kopen en zich interesseren in een kleinere niche in de muziekindustrie kan ze nog wel snappen. Ook dat we wel eens terugvallen op grotere namen uit vervlogen jaren. Dat we, of beter gezegd jij en anderen in navolging, ook nog op zoek gaan naar obscure singer songwriters uit de jaren zeventig en daarvoor bestellingen doen in Korea, gaat haar voorstellingsvermogen te boven. Ik vind het echter geweldig. Ik hoop dat je daar op zijn tijd mee door gaat.