Welcome Anonymous !

Board index Muziek Overigens...

Overigens...

Eens even wat anders....

Eens even wat anders....

Postby arjan post » 23 May 2012 13:47

Dit postte mijn zwager gister en dit spreekt mij wel aan. Derhalve dan ook een reactie geplaatst. Over balans gesproken; vandaag geheel onverwachts een vrije dag. Vrouwlief is ook onverwacht thuis en het is een zonovergoten dag. Kids blij en lekker aan het spelen. Wat wil je nog meer. Genieten van de kleine, dagelijkse dingen en even volop tijd om aan muziek te besteden. Mijn dag kan niet meer stuk en weer opgeladen voor nog twee drukke dagen.
Ik ben niet zo heel zweverig aangelegd maar hier sta ik wel volledig achter;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 456&type=1

Derhalve dan ook een reactie gegeven op een aantal posts;

Arjan Post Ik probeer al het grootste deel van mijn leven te onthaasten en bij de dag te leven. Met een nieuwe drukke baan en twee jonge kinderen is dat niet altijd gemakkelijk maar ik laat me ook niet meesleuren in de Ratrace. Sta vaak genoeg stil en probeer te genieten van de kleine dingen. In mijn onlangs gehouden sollicitatie werd mij gevraagd wat mijn dromen waren. Ik heb geen grote dromen, ben sowieso geen dromer. Hou het graag klein en realistisch. M.a.w; ik weet ook niet waar ik/we heen gaan maar ben ook op weg en geniet van de reis en denk niet teveel over de eindbestemming. Hoe is het gezegde ook weer; life is happening when your busy making plans?!

Arjan Post Even stilstaan, overdenken en reflectie leveren bij mij in het algemeen meer op dan meegaan in rennen en vliegen. Wat niet wil zeggen dat je altijd moet stilstaan. Soms is het ook even nodig om hard vooruit te gaan. balans in deze dingen is m.i het belangrijkste. Dat wat je doet moet effectief zijn en je een goed gevoel geven.
arjan post

Re: Eens even wat anders....

Postby hans » 23 May 2012 18:09

Zo'n vrije dag levert toch altijd wel weer wat op :D
hans

Return to Overigens...

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest